vrijdag 15 februari 2008

nog meer scrapsels

gister en vandaag heb ik bijna de hele dag aan het scrappen besteed (als je het tenminste zo komt noemen als onder tussen jari en mijn neefje in het rond rennen) helaas kan ik nog niks laten zien....

ik heb een LOtje gemaakt voor de wedstrijd op de scrapheapsite, natuurlijk kun je daar wel even een kijkje gaan nemen in de gallery onder het kopje wedstrijden.

ook heb ik een kadootje gemaakt voor iemand die binnenkort sara gaat zien, omdat de persoon in kwestie ook wel eens hier komt kijken laat ik hem maar niet zien ;)

en nu ben ik nog bezig aan een miniboekje voor een collega die eind van de maand afscheid neemt, zodra het af is laat ik het zien.



oepsssss..... bijna vergeten dat in jullie nog de onderkant van de april kalender zou laten zien:





Geen opmerkingen: