woensdag 5 maart 2008

Wat houdt mij bezig.....

en dan is het alweer Maart en heb ik jullie een beetje in de steek gelaten.

ik zal eens even vertellen wat mij op het moment allemaal bezig houdt:

allereerst is het natuurlijk mijn familie, het gaat niet helemaal lekker met mijn schoonvader en we zijn daar de afgelopen dagen heel veel mee bezig, logisch dat ik niet zo veel tijd over heb om te scrappen maar moet ook bekennen dat mijn hoofd er even niet naar staat!

daarnaast ben ik wel bezig met een memory album voor mijn vader, hij wordt volgende week donderdag jarig en voor die tijd moet het af. heb allemaal foto's weten te vinden uit zijn jeugd en het wordt echt een verassing, hoop dat het allemaal gaat lukken ik moet nog een spread of 4..... natuurlijk maak ik foto's en kom ze showen na zijn verjaardag!

als laatste heb ik toch nog iets te showen, mams en paps zijn druik bezig met het verhuizen van mama's scrapkamer..... en ik ben ZO jaloers! het wordt prachtig! zondag met mams naar ikea geweest en hebben we een super buro en kast gekocht! ik kan niet wachten tot het klaar is en ik lekker een zondag kan gaan croppen! voor in de nieuwe kamer heb ik 2 LO gemaakt met babyfoto's van mijn zusje en mij, deze heb ik ingelijst gegeven dus ze kunnen zo aan de muur ter inspiratie ;)


1 opmerking:

Karin zei

Leuk Ria. Welke van de twee ben jij?